Gl-Misli32 Aslında anlamlarına göre tercih etseniz belki daha kolay seçebilirsiniz, biz cinsiyet öğrendik isime aynı gün karar verdik 😊
AyaYlmazYldrm Gl-Misli32 oglumun adini babasi vrdi bende begendim cok kolsydi bu baya zor oldu😂15 gunum kaldi
Gl-Misli32 AyaYlmazYldrm hayırlısı bulunur elbette 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok güzel bir sürü isim var aslında belkide ından kararsız kalıyor bazı insanlar
gamze06ahmet İsim çocuğunuzun hayat boyu taşıyacağı en özel şey , bence eşinizle karar verin biz burda tanımadığınız kişileriz , bizim şu güzel dememiz bence anlamsız yine de siz bilirsiniz değerli anne 😘😍🥰