Zsahin Aysgl0321 bende iki kere çıktı başlarda ilaç kuşlanmadım geçti zaten. şuan 28. Haftamdayım hiç birşey olmaz. Bişey olur mu diye aklıma bile gelmemişti🙂 normal şeyler bunlar bence
Urasbaby Zsahin hamilelikte olmaz ama bebek digfuktan sonra asla opüp etmeyin ölüme bile goturuxor Allah korusun