Merhaba kızlar sıra benimm doğum hikayemde 😍 uzun olabilir başımdan geçen herşeyi anlatıcam 😅
2.5 yıllık evliyim bir yıldan sonra çocuk düşündük ama maalesef ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandı kalp atımı olmadı. Ardından 2 kimyasal gebeliğim oldu. Bende onları araştırayım derken hamile olduğumu öğrendim şehir dışında dedemin yanınsa hastanedeydim . Kalmaya gitmiştim ama Annem hemen panikle beni gönderdi Ve geldikten 1 hafta sonra doktora gittim kalp atışınıda duymak istediğim için. Şükür iyiydi ama kanama alanım çoktu ve hemen progestan ve ecopirin başladı foktorum. 3 ay düşğn tehlikesi ve kusma ike geçti kilo verdiim sonra tam rahat ettim derken pandemiden eve hapsolduk hepimiz 😅 sonra 27. Haftada leke geldi hemen doktora gittim bebek doğum pozisyonu almış ve dikjat etmem gerekiyordu tekrar progestana başladıık ve 35. Haftaya kadar devam ettim. Ve sonra öğrendim ki doktorum doğum zamanı tatile gidiyor 😕 gidene kadar bekledim belki doğum yaparım diye gitmeden iki üç gün önce tekrar muayneye gittim ki 38. Haftamdaydım oda çatı muaynesi yapalım açıklık varsa başlatırız demişti ama muayne sonrası açıklık olmadığını öğrendim ki hergün deli gibi yürüyüş yapıyor pilates topunda zıplıyodum. Bana gitmeden sezeryan teklif etti ben gidince büyük ihtimal başka doktorlar da sezeryan yapmak isticek dedi ama çatın müsait normal doğum yapabilirsin dedi. Bende üzülerek istemedim hatta annemler doğum yapıcam diye geldi bi yandan ol diyolar bi yandan gününü bekle diyolar tamamen duygusal çöküşe girmiştim. Sonra tavsiye üzerine başka hastanede doktora gittim durumu anlattım ve muayne sonrası 1cm açılmam olduğunu bayramda bile istesem arayıp gelebileceğini çok kolay normal doğum yapabileceğimi söyledi inanılmaz moral verdi. 2 gün sonrada yani arife günüde beni tekrar çağırdı. Bende yine kendi sancımı bekleyip gitmek istediğim için bekledim ama artık annemin baskısıyla doktor hastaneden çıkmadan bi gidilelim dedik ve muayne sonrası hemen eve gidip duş al bayramlığını giy gel dedi eğer şimdi olmazsa akşama beni ararsın doğum için dedi 🙄😂 eve geldiim duş aldım elbisemi giydiiim ve saat 3gibi hastaneye yatışım yapıldı. Önce nst takibi yapıldı sonra odaya geçtim odada nst çekildi ve sonra suni sancı takıldı çünkü sancılarım istedikleri gibi değildi. Bi süre sonra sancıyı kapadılar çünkü kendi sancım inanılmaz artmıştı ve pilates topu getirdiler sancım geldikçe zıplamamı diğer zamanda kalçamı döndürmemi istediler. Saatte bi iki saatte bi kontrol etti doktorum 2-4-6 cm açılma olarak ilerliyodu ve bende inanılmaz bulantı oluyodu kusuyodum. 4den sonra yavaş yavaş suyumda gelmeye başladı ve en son hadi gel bi daha bakalım dediğinde meğer doğuma gidiyomuşum haberim yokmuş 😅 bi gittim tamam hazırız dediler suni sancıyı taktılar nasıl tutunmam gerektiğini ebem gösterdi ıkınmamı tarif etti ve inanılmaz bi duyguyla ıkınmaya başladıım nefes alacak gücüm yoktu sonra bi anda kafasını gördüüm geldi dediler bi baktıım kızımın simsiyah saçlarıı sonra sırtı ve poposunu gördüüüm😍 son dakika çıkarken kakasını yapmıştı ama şükür yeniydi ve yememişti. Hayatımda yaşadığım en uzun dakikalardı o ıkınma zamanı ama sonra inanılmaz bi mutluluk ve gözyaşı geliyor 😍çok şükür rabbime bu duyguları yaşattığı için. Sonrasında ordan çıkmam 1 saat sürdü Dikişim oldu doktora sorduğunda 4 5 dikiş dedi ama kanamam oldu ve kanamamı bulamadılar onun durmasını bekledik ondan sonra çoktım. Odaya geldiğimde kızım gelmemişti benden hemen sonra geldi ve pamuk gibiydii. Ertesi sabah hemen taburcu olduk. Hemşire abla göğüs ucu almamı söyledi ama almadım alışırsa diye şuan 4 günlüğüz şükür o emdikçe çıktı zaten. Mamada al dedi onuda almadım yarın kontolümüze göre alırım diye bekledim şuan emziriyorum hatta küçük göğüslü olduğum için göğsüm hemen doluyo Bugün azda olsa sağmaya başladım.
dikişten dolayı her tuvalette baticon su karışımıyla yıkayıp kuruluyorum. 54le hamile kalmıştım deprndin iyi ki büyük boyunu almışım dedim sıcakta rahat olması çok iyi oldu. Göbeğimizde bufün düştü kimisi yıkamayın diyor ama 2 gündür yıkıyoruz ve gazlı bezle kuru tutmaya çalıştık.
Başka sormak istediğiniz varsa seve seve yanıtlarıım.
Hayatımda ki en büyük güzelliğe kavuştum şükürler olsun. Allah herkese sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin.
@adm sabitlerseniz sevinirim