Merhaba. Uygulamaya üye olduğumdan beri bu anı bekledim ama bu kadar erken olmasını beklemiyordum. Ve size kokusunu alnca herseyi unutuyosunuz diye klasik bi lafla gelmeyide çok isterdim ama kokusu neye benziyo daha bilmiyorum.34 haftalikdim 20 nisan gunu gece kotulesmeyle yasadigim sehrin devlet hastanesine gittim nst baglandim sanci ciktigi icin alttan muane edicez dedi ve rahimde yumusama acilma var hastaneye yatircaz her an dogum baslayabilir dedi. Kendim seker hastasi oldugum icin konyada daha bilgili doktora geliyodum. Doktora benim doktorum konyada eger cok riskde deglsem sali randevum var oraya gidicem dedim bana eger daha iyi bi hastaneye gtme sansin varsa su an git ben yatiririm ama dogum baslarsa bebegine dogmdan sonra gerekli gorulen tedaviyi burda yapamayz dedi. Gonderin dedigmde sorumlulugu kabul et imza at oyle gonderirim dedi sinirden gozum dondu imzayi attim 2 bucuk saatlik yola koyuldum. Konyaya geldm doktotum bekliyomus hemen nst bagladilar yatisim yapldi ciger gelistirici igne yapildi progestan verildi 4 saate bi nst bagladilar boyle boyle pazartesi geceye kadar idare ettik. Pazartesi gece 300 olan sekerim nefes alamamamla sancilar artti 90 i gordu nst sabah oldu bnde oldm ama agri hissetmiyordm. Sabah geldi doktor sirt ustu yatiyodum bebek kasiliyo dedi elini degdi yok bu bebek beklemicek yarin sezaryanla alalim ama gel bide ultrasyonla bakalm dedi. Indik doktorum normalnde cok sen sakrak sakaci birisi ultrasyonda yuzu dustu bisy sordum bi dk dedi sert bi seklde korku basladi zaten bnde. Ultrasyon cihazini cekti ebeye dondu yarim saate ekibi topla acil sezaryan aliyoruz dedi 😮 kalp atislari cok dusmus eger 1 saat daha beklersek olur bu bebek dedi o an soka grdim ve sadece beni keseceklermi anne mustafada yok nasil gelecek karamandan ara cabuk dedimi hatrliyorum ve surekli tekrarliyordum bnlari odaya gittik yedek damar yolu sonda takldi onlugu gydirip serumu taktilar ameliyathaneye gidiyodum o anin korkusu okuduklarim duyduklarim doktorun soyledikleri hepsi beynmde gecip duruyodu titriyodum saat 9 a 20 filan vardi ve hastanede kmse yoktu resmi tatil oldugu icin ameliyat sedyesine oturttular bekledim tum ekibin gelmesini hepsi tek tek grdi kapidan benm tum heryerim titriyo belimi actilar ignr yaptilar emin olun korkulcak bisy deglmis hic hissetmedim bile ayakarim karncalanir gibi oldu simdi yat bakalim dedi uzandm onlugu actilar onumdeki demire attilar tentürdiyot surmeye basladilar ben hissedym bunlari hissetcemmi boyle hep dedim daha baslamiyoruz sakin ol sen dedi bi bayan onlukden ne yaptiklari gorunuyodu sonra bi yesil ortu attilar gorunmez oldu. Elimi kelepcelediler iki yana korkudan nasil titriyosam sedyede benmle titriyodu smdi ufak bi uykun gelecek sakin ol tmm mi dedi gozlerim yavastan gitti. Sonra oyun havasi caliyodu actim gozumu bebekle ugrasyolar yan tarafda benim bebegimmi o gosterin nolur dedimi hatrlym bide aglama sesini yanagima koydular hemen geri goturduler. Saniyelik gordum. 🙁🙁 odaya cikardilar gozum aclmiyodu daha uyku hali vardi hep bu bastrma olayndada abartacak bisy yok bana 4 5 kere yapti ebe hep hafif seklde yapti ilk 2 sini hic hissetmdim zaten uyusuk olnca 3. De hafif hissettm sonrasinda masaj yaapr gibi bastrdi son 2 yaptigi cok acidi oda dayanlmcak bisy degl. Bas agrisi hic yasamadim kahve ictm hemen kizim 9.15 de dogdu ben saat 5 de yurudm ilk ayaga kalkma ani biraz zor onuda ilk basta dik seklde kalktnmi daha sonrasi zor olmuyo ayaga kalkmadn cikardm gazi ama genede 1 gun kati bisy yemedim nolur nolmz diye. Yurumeye basladimdan itibarende hep yurudm surekli yatmadim. İlk gun biraz fazla agrili geciyo 2. Gun yatip kalkarken cok zor oluyo 3. Gun artik agri olsada zorlanmiyosn otururken kalkarken yatarken bide ben kmseden tutnmadm hep yatakdan destek aldm daha rahat oluyo bugun 4. Gun cok sukur daha iyim melegim hala yogum bakimda hala.kucagima vermediler hala kokusu neye benziyo blmiyorum ameliyatmis sezaryanmis emin olun o agrilarmis o kadar bos ki bi parcan ordayken korkmayin tadini cikarin her anin. O kesigin acisindan cok icimi yakan sey bebegimi kucagima alamamam. Rabbim kmseye yasatmasin agri sizi olsa bile en hayirli dogumlari saglikli bi seklde bebeginizi kucaginiza almayi nasip etsin Allah. Cok sukur nefes aliyo ve yasiyo bu bile sukur sebebi dualarinizda benide unutmazsaniz cok sevinirim. Hepinizi saglikla bebeginize kavustursun Rabbim 💕💕💕