Daha önce muayene olmuş ve fikri olan anneler. 36. Haftam bitmek üzere. Son 2 kontrolümde doktorum hastaneden ayrıldığı için şerife Tuğba kahraman ile devam ediyorum. Normal doğum yapmak istiyorum açıklık olup olmadığı da bu hafta belli olucak. Memnun kalan kalmayan annelerden detaylı fikir istiyorum 🙏