Meriwa Irmakkk21 doktorunuzun bilgilendirmesi lazımdı e nabızda cıkan sonuç değil gittiğinizde grafik olan kağıda göre sonucu yorumluyor gene kağıdınızı da alın aklınızda olsun güzel haberlerle inşallah
MiniKaya Irmakkk21 canım grafik sonuçları lazım ama e nabızda normal sonuçlar bölümünde çıkıyorsa sonucun endişe etme benim öyleydi şükür bir sorun çıkmadı 🥰
Bebislerimiz Bende sormuştum cok heyecanlanmistim ama bole anlasilmiyormus grafikten bakılıyormuş güzel haberleri alirsin insallah 🙏🏼
Irmakkk21 Meriwa ya sonuç arkadaşımın bugün kovit olduğunu öğrendi :( doktora da gidemeyecek sanırım şimdi e Nabizdan bakınca gördü sonucu sorayım dedim ama çok sağlıkli değil sanırım doktora öğrenecek
elcinsadem E nabız sonucundan doktor da bileği vermiyor . Bunun yerine hastaneden direk rapor alıp yüzde olan bir kısmı var ona bakıyorlar grafikte
Meriwa Bebislerimiz reklamın iyisi kötüsü olmaz öğleden sonra hafifden bel sırt kasık ağrısı vardı bakalım oturduk bekliyoruz 😄😄😄
Meriwa Irmakkk21 evet bence eşi kayınvalidesi biri gitsin vermiyorlar sonucu ama durumu izah etsinler olmazsa yada hastaneye ulaşsınlar telefonla bilgi alsınlar gelmiş geçmiş olsun inşallah ya
Irmakkk21 Meriwa hepsi korona tüm ailesi :( devlet hastanesinde yaptırmışti yarın arasın diyim de inş bilgi verirler çok teşekkür ederim