Momster Rahat olduğumu nereden çıkardınız ki☺️İlk yorumumda bahsettiğim gibi temizlik önlemlerim,kurallarım pandemiden öncede öyleydi.İnsanlar el yıkamayı,toplu kullanım düğme,kapı kolu yerlere parmak ucu ile basmamayı,eve geldiğinde üst başını değiştirmeyi öğrendi mesela ama bunlar olması gereken şeylerdi.
İşim olmadığı müddetçe avm kültürüm yok,her türlü kapalı kalabalık alanlardan kaçınırız.Kışın zaten kapattılar eve güneş göremedik,oksijen alamadık.Şimdi bu yaz günlerinde evde kalmanın,açık temiz havada maske takmanın sağlıklı olduğunu kimse bana kabul ettiremez.Dsö artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak diyip korku pompalıyor.Biz bilinçli olalım,hayatımız değerli..ele geçirmelerine müsade etmeyelim.Sağlıklı günler🤗