Havinn49 erkek bekliyoruz,acılı ekşili şeyleri çok seviyorum başlarda tatlıyla aram yoktu ama şimdi onu da sevmeye başladım😂😂bulantım çok az oldu 2-3 hafta sürdü maksimum sonra geçti kusma da 3 kez oldu birinde zehirlenmiştim zaten😃sivilce falan çıkmadı çok şükür cildimde.bel ağrısı çok çekiyorum ama hergün ağrılarla uyanıyorum,tabi uyanmak denirse pek uyuduğum söylenemez zaten gözlerim ağrımasın diye kapalı tutuyorum hep