Beyzakural 20 haftalık gebeyim ultrasonda kıpır kıpır yerinde durmayan ama o hareketlerini hiç hissetmediğim bi kızım var. Sizler kaçıncı haftada hissettiniz bebişinizin hareketini 🌸
ikincikezanne- Beyzakural ilk hamilelikte 6ay icinde hissettim 😊 Ikinciye hamileyim 16+2de hissettim suan 34+5teyiz iyice net hersey 🤗💜
Aytelf2012 Beyzakural ayyy bende 20. Haftadayim ikinci gebeligim olmasına rağmen hissetmiyorum üstelik kocaman bir gobegim oldu😔bazıları 16 17 18 de hissediyormus ben hala hissedemedigimden korkuyorum
Cemrenur Beyzakural 17 de hissetmeye başladım oğlumu 20 olduk kıpır kıpır karnimdan fırlayacak gibi allah korusun🌸 benimde ilk gebeliğim kilomda var 90a yakınım ama erken hissettim💕
ikincikezanne- Beyzakural evet 😊 karnimiz büyüdükce daha net oluyor canım cok guzel bi duygu ikinci kez yasiyorum allahim kimsenin kucağini karnini bos birakmasin 🤗
bebegim_28 Beyzakural tam 20 de hissettim şuan 25 oldum 3 4 gündür daha kıpır kıpır eskiden pıt pıt şeklindeydi bi süre sonra başlar senin ki de benim kızda az üşengeç olacak diyorum babası kılıklı 😁😁