Arkadaşlar son yıllarda Doğumda cinsiyet yanılması yaşayan var mı ? Şöyle diyim bana 9. Haftada bacak arası karartılı erkek gibi duruyor dendi 12 . Haftada bacak arası boş , 15 hafta da erkek , ayrıntılı da 21 haftalıkta kız dendi 😂 3. Gebeliğim ve ilk kez bu durumu yaşadım . Diğer ikisinden çok netti. Bu aralarda Doğumda cinsiyeti söylenenden değişik doğanları duyuyorum . Var mı sizde yada etrafınızda Doğumda böyle bi durum yaşayan?