Betus344 Merhaba arkadaşlar Ya kafama çok takıldı saçımı kestırmek istıyorum ama herkes kestırırsen bebeğin ömrü kısa olur diyolar bence batıl inanç ama karar veremedim sıcaklarda çok zorlanıyorum saçını kestıren oldumu sizlerdende fikir almak ıstedim
Ellosluk Betus344 batıl inanç günah Rabbim doğmadan onun kaderini yazıyor bizim saçla mı ömür biçilecek ben kestim Canım Allah güzel ömürler versin tüm bebeklere
Gijok Betus344 batil inanç bence ama ilk gebeligimde kesme bebegin omrünü kesersin dediler daha neler canm dedim kestim ve 20 haftalik erken dogumla kaybettim bebegi simdi piskolojik kesmiyorum 🤷♀️dengemizi bozuyo batil inanc tutunca
DilanDag Betus344 ben üçüncü ayımda falan kestirmistim kesilen saçla bebeğe ömür bicilmesi çok çok saçma tamamen batıl inanç
Betus344 Gijok 3.cü gebeliğim diğerlerinde hamilelik öncesinde kestırmıstım rahattım o yüzden bunda o kadar saçım uzadıki çok rahatsız oluyorum uzadıkca
Aselm25 Bende onu duydum tereddütte kaldım havalarda çok sıcak bir yandan da ne kadar batıl inançta olsa insanın içinde acaba mı diye soru işareti kalıyor. Kararsız kaldım yani kestirip kestirmemekte
Betus344 Aselm25 ya eğer bu dünyada yiyecek ekmeği varsa olur hep öyle dıyorum 🙏 saçla alakası yoktur diye düşünüyorum
Betus344 @UrasEgeninannesi @nuran6024 @Kuzumm23 @Ellosluk ya batıl şeylerdir dıyorum hayır eskiler ne bilirse ne söyledilerse doğrudular diyolar emin olamadım napsam diye
Kurbagaannesi Betus344 benim doktorum da böyle söyledi ama artık aşırı bunalmıştım kestim hem de 2 kere. Çünkü hiçbir dini dayanağı yok. Elimde olsa kesmezdim ama çok zorladım
Ellosluk Betus344 ben ilmihal hocasına sordum dinen böyle birşey yoktur olmaz deid canım bismillah dedim kestirdim sıcakta dayanılmıyor
Gijok Betus344 inan benimde baya uzadi isilik oldu ensem ama etkilendim galiba bilemiyorumki tuhaf bi his kesemiyorum 😐
DBaybars Betus344 Ben kestirdim canım, hemde belimde olan saçlarımı omzuma kadar kestirdim, hiçbir şey olmaz merak etme bana da kesme diyordu herkes dinlemedim, doğumdan sonra zaten çok terlemiştim iyiki kesmişim dedim
Betus344 DBaybars ya evet hem hava sıcak duştan cıkıyon sıkıntı bide bebek doğana kadar daha çok uzar sonrasıda sıkıntı en azından o zamana normal olur diyorum 🙏 herkesin herşeye bir lafı var zaten milletin ağzı boş durmuyor şunu yapma bunu yapma kestırıcem bende verdim karar 😂😂
Naren1 Betus344 Allahın verdiği cana ömür piçmek kimin haddine canım saçlarım belime kadardı suan omuzlarımda 4. Ayımda kestim ara ara kesiyorum halen. Allah herkesin yavrusu bağışlasın 🤲🤲
Betus344 Naren1 amin amin 🙏 ya tabikide Allahın işine karışamayız ama millet bebeğin ömrünü kısaltırsın çok pişman olursun sakın yapma öyle seyler soyluyolarki insan kararsız kalıyor
Naren1 Betus344 ☺️ Yok canım yaaa Rabbim nasip etmişse gerisi önemli değil bakma millete herşeyi derler o zaman kaş bıyık vucud tüyüde almamak lazım düşünüldüğünde madem öyle 😅