2 gün önce spinal sezeryan oldum. 34 haftalıktı suyı azaldığı için aldılar kızımı. 2300 doğdu doğduğunda yanağıma koydular o kadar güzel bir duygu ki Allahım hepinize nasip etsin ❤ aklıma takılan şu, 2 gündür küvezde ve günde 1 dk camdan gösteriyorlar kendi kendine nefes alıyor solunum sıkıntısı yokmuş ama sanki daha bi zayıflamış gibi geldi 2 gündür yüzünü de benzetemiyorum artık karıştı mı yoksa diye düşünür oldum lohusalıktan mı yoksa ben mi abartıyorum bebekler doğduktan sonra kilo verir mi😞