Geçmiş olsun burcu benim 1 hafta diyetisyen gözetiminde yaptığım kontrollerde değer istenilen düzeye geçmedi , insülin başlandı ondada uygun dozu bulduk şükür bu bebeğin calsiyum eksikliği olmaması , iri olmaması için önlem dedi dr ve doğuma kadar insülin kullanmam gerekiyormuş umarım daha iyi oluruz