Yasmnguull Melikeksr benim de 2 ay falan var 30 haftalığım ve 21 yaşındayım ama o sorumluluk beni çok korkutuyor 😫😫😫😫
Seymass Melikeksr ben 24 yaşındayım bende ayni soruyu kendime soruyorum canım İnan yaşla alakası yok. Ama gördüğüm kadarıyla anne olunca Herşeyin üstesinden geliyorsun endişelenme, öncesinde düşünüp durma Bırak herşey zamanında olması gerektiği gibi yaşansın
Ecyud1920 Melikeksr Ben 18 yaşında anne oldum ben de annelik yapamam diye düşünmüştüm ama Allah insanın içine o duyguyu veriyor
Zeyyaleyyy Melikeksr Bende 21 yaşındayım Benimde korkularım var fakat Rabbim kolaylığını verecektik Emin’im ❤️🙊
dmtbrcnr Melikeksr annelik yaş ilerledikçe öğrenilen bir şey değil canım tabi ki annelik yapabilirsin hem de çok güzel yaparsın Allah’ın izniyle inşallah 🙏🏼Bugüne kadar kendimizden başka kimseden sorumlu olmadık çünkü şimdi dünyaya bir canlı getirmenin yükü korkutuyor insanı 28 yaşındayım benim bile kafamı kurcaladı ilk zamanlar ama hiç korkma annelik içgüdüsel bir şey 🙏🏼🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz🙏🏼
Madeleine Melikeksr 32 yaşındayım ben bile korkuyorum nasıl yapacağım diye:) ama hepimiz yaparız elbet 🥰
Elifyasminhazal Melikeksr en iyisini yaparsın bunu düşünen bir anne adayı zaten kaygı sahibi olmuştur ki bu iyi bir anne olucaginin ilk belirtisi süper olucaksin bence ❤️ rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
yamacalimoms Melikeksr bende 20 yaşındayım 2 ay sonra benimde doğumum,annelik bambaşka bişey içgüdüsel asla korkmuyorum yapamicam diye rabbim o sıcaklığı ve gucu veriyor canım ♥️ yaşla alakadi yok genelde her annede bu kaygı oluyor
glsmmc Melikeksr canım yaş ile hiç alakası yok 28 yaşındayım ve ben de aynı korku içindeyim bence bunu yaşamayan yoktur diye düşünüyorum
Edizinannesii Melikeksr ahh canım o dünyaya geldiğinde Rabbim sana öyle bi guc veriyor ki o içgüdülerinle ister istemez zaten yapiyosun herşeyi kimseye gerek kalmadan korkma 🌺 sen minigine odaklan sadece 🥰
Asel12 Melikeksr bende 23 yaşındayım sana tavsiyem bebeğine doğumundan itibaren kendin bak benim öyle olmadı yanimda hep birileri vardı bir ay sonra herkes gidince piskolojim bozuldu bakamicagimi sandım her agladiginda korkuyordum bişey olacak diye insan afalliyor en iyisi en başından kendin bakmak daha çabuk alisirsin
Mommy2b Melikeksr doğuma 5.5 ay var 26 yaşındayım ve ben de aynı şeyden korkuyorum. Hatta diyorum ki acaba daha erken anne olsam daha mı kolay öğrenirdim, ya enerjim yetmezse, ya adapte olamazsam vs…rabbim gücünü kuvvetini ona göre verir inşallah 💕
Eternallove Melikeksr ben 27 yaşındayım hep hazır hissetmeyi bekledim , hala hazır değil ve korkuyorum 😊
Esmaemir17 Melikeksr Canım bende ilk oğlumu kucağıma aldiğimda 19 yaşındaydım.Bende çok korkuyordum ama paşam doğduktan sonra tecrübesiz ve yanımda kimse olmamasına rağmen herşeyin üstesinden geldim.Rabbim annelik duygusunu veriyor her konuda üstesinden geliyorsun.Sende çok güzel bir anne olacaksın rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🤲🏻