Birminikannesi44 Merhabalar 8 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde rahimde kanama alanı gördüğünü söyledi doktor ilaç ve istirahat verdi 😌 Acaba bunu yaşayıp atlatınınız varmı düşük olur mu çok korkuyorum 😓
Nezosikra Birminikannesi44 bende de vardi canım senin gibiyken suan 23 haftalık oldum şükür hemde baya büyük demişti doktorum ama şükür bisey olmadi senin bebisinede olmqz inşallah bişey dinlen bol bol
Meriwa Birminikannesi44 korkma canm ilaçlarını kullan stres yapma kanama duruyor genelde evham etme inşallah en kısa zamanda atlatırsın cnm