Dk72 Hastane çantama koymak için tedbir amaçlı mama almak isyordum. Ama hangi marka alacağımı bilemedim özellikle içeriği temiz önerdiğiniz bir mama var mı?
isimsizbebek Dk72 bize hastanede bebek doymayip çok ağlayınca verdiler iki gece. Sonra eve geldiğimde hipp combiotic aldım..6 aydır kullanıyoruz. Gaz vs hiçbir sorun yaşamadık.
Zeynep_cagdas Hipp canım, tertemiz. İçinde katkı şeker vesaire yok. Çok önerilen bir mama. Birazcık piyasanın üstünde olabilir.