Gizocano Merhabalar hamilelikte çatlak oluşumunu engellemek için sadece bebek yağı kullanmak yeterli olur mu?
Fyztgc Gizocano ben Hindistan cevizi ya da badem yağı kullanıyorum 27 haftalık henüz çatlağım olmadı.
Beray99 Gizocano İstediğin kadar bebek yağı sür hiç bir etkisi yok ben en başından beri sürüyordum 30. Haftama kadar herşey güzeldi hiç çatlağım yoktu sonra aniden oluyor zaten 30. Haftadan sonra başlıyor çatlaklar
Meriwa Gizocano bol su içmeniz lazım karnınız kurudukça neme ihtiyaç oldukça kremleyin yağlayın ben elimde ne varsa kullandım bide yürüyüş yapın ne kullanıcaksanız kullanım geç kalmayın bide genetik yapınızla cok alakalı bi durum bilginiz olsun
Zsahin Gizocano ben gebeliğimi öğrendiğim an başladım 4-5 haftadan beri. 2-3 güne bir sürdüm hep. Şimdi neredeyse hergün sürüyorum.
Zekzek Genetik biraz bebek yağı kıllanma yapar kullanmayın derim hele badem yağı 🤣 benim 3. Hamileligim hiç iz dahi yok maşallah aman siz de diyinde catlamayayim🤭🤣
isimsizbebek Gizocano bebek yağı ve lierac kullandım çatlamadim hiç..cilt yapısı ile alakalı bir de..nemlendirin sürekli
Zcarkit Gizocano en dogalı zeytinyağı, hücre onarıcı ozelligi var kokmuyor da oyle. Badem yagı tuylenme yapıyor bence kullanma. Hindistan cevizi yagı da alternatif olabilir 🤗