Kuzeymiraa evet sanırım öyle bir şeydi hatta içim rahat etmedi tekrar gittim sordum kötü bir şey mi hayır hayır pozisyon yakalamaymadım dedi istersen haftaya tekrar gel bakalım dedi elimizde bi rapor olsun garanti olsun diye radyolejiye yönlendirdim dedi sonra rahatladım biraz haftaya gidicem inş 🤲