Merhaba kızlar belki biraz uzun olacak ama derdimi anlatacağım hiç kimsem yok biz eşimle severek evlendik ailesi sadece altınları aldı o kadar geri kalan her şeyi kendimiz yaptik borç harç ben evlendigim ilk 1 buçuk sene çalıştım eşim zorlanmasin diye taksitleri ödedim bitincede çıktım işten bi Allah razı olsun bile demedi üstüne kayinvalidem niye bıraktın işi biraz daha çalışsaydın birikim yapsaydın dedi o kadar zoruma gitti ki halen dokunur bana benim belli bi mesleğim yok olsaydı devam ederdim zaten tezgahtarlık yaptim neyse eşim bütün altınlarımı kumarda yemiş ben çok sonra öğrendim afettim yuvam yıkılmasın dedim aradan biraz geçti tefeciye borclandigini öğrendim yine affettim kaç aydır borç ödüyoruz evimiz kira asgari ücretle geciniyoruz üstüne bide borç ödüyoruz ama esim sigarasından kahvesinden asla geri kalmaz haftanın 3 günü kahvededir gece 11 den öncede gelmez 5 senedir evliyiz 6 aylık hamileyim o kadar bekledimki bu günleri ama hiç sevinemiyorum bile bayram geldi sabah annemlere gittik kahvaltı yaptı cıktı gece 11 de geldi beni aldı Diğer gün yine öyle öğlen gitti gece geldi dün dedim gezelim beraber bayramdır tamam dedi balık yemek istedim neymiş balık yeri uzakmış uzak dediği yarim saat yol götürmedi tartıştık cıktı gitti yine gece geldi bayramı zehir etti bana bugünde ne aradı ne sordu şimdi gördüm numaramı silmiş alttan alacağı yerde halen ağırdan aliyor kendini ben bütün gün zaten yanlizim evde bide akşam gelmeyince o kadar uzuluyorumki o kadar sikiliyorumki yemek bile yemek istemiyorum sırf bebeğim icin zorla biseyler yiyorum arada beni dışarı çıkarsa bi hava alsam oyle iyi gelirki gideceğim pek kimsemde yok aileme anlatıp uzmek istemiyorum annemi babamı eşimin ailesine anlatsam 1 hafta basında dururlar sonra hiç umurlarında olmaz eltim kaynım sevinir napacagimi sasirdim artık öyle yuksekte gözümde yok tek istediğim eşim değerimi bilsin evini bilsin gezeceksek beraber evde olacaksak beraber olalım sadece huzur istiyorum 3 ay kaldi doğuma bi hastane çıkışı almis yeter diyo oda ayrı bi dert 3 gündür ağlaya ağlaya mahvoldum ben bu adamın herşeyine eyvallah ettim ama hiç hak etmiyor aklıma kötü kötü seyler geliyor bebeğinden utanıyorum kendimi öyle çaresiz hissediyorumki dua edin bana lütfen Allah buyuktur demekten başka yapabileceğim hiç bisey yok.