Kubra1305 Gizemmtfn benimde 36+2. Aynı ağrı var. İğne batması gibi. Belimde de yine ağrılar var 😔 hiç bı fikrimde yok
Berra20 Gizemmtfn gelip geciyosa sancin yalanci sanciymis siddeti gderek artiyorsa dogum sureci sancilariymis