göguslerim cok ufak herkes bana bebegine sut veremezsn sutun olmaz diyor cok uzuluyorum saglicakla bebegimi kucagima aldigim zaman sutum olmz diye kahroluyorum smdiden daha 11+4 hamileyim ama herkes smdiden bu knu uzerine bni strese koyuyor cok zayifsin karnindaki bebek gelismez sen anne olamazsn flan diyip bni kahrediyorlar bnm
gibi zayif olup saglikli cocuk doguran oldumu sutum yetermiki🙁?