Öncelikle hepinize hayırlı bayramlar,
11+2 hamileyim ve o kadar çok zorlanıyorum ki anlatamam.. 10 aylık tüp mideliyim. Sanırım bu yüzden zorlanıyorum. Öğünlerim çok çok az. Şöyle örnek vereyim 1 haşlanmış yumurtayı bitiremiyorum. Sık acıkıyorum ama hazırlarken bile bazen eziyet çekiyorum böyle bayılacak gibi oluyorum. Bebeğim sanki iliğimi kemiğini emiyo gibi hissediyorum ki bundan asla şikayetçi değilim.
Benim gibi ameliyatlı olup sürekli böyle olan var mı? Ya da ameliyatlı olmayıpta böyle halsiz bitkin olan?