Benimde doktorum osman bey bende gayet memnunum sakin bir insan istediğini sorabiliyosun hastahane cok içime sinmesede doktorum için devam 😊 bende 200 tl diye biliyorum zaten randevuyu zor aldım doluydu bütün tarihler ona göre erken alın kızlar haftanızı hesaplayıp😊