Marly21 32.haftadan beri erken dogum tehlikem var ciger gelistirici vuruldum basi iyice inmis asagi o yüzden fazla bekletmek istemiyor doktorum normalde 38+2de alcakti fazla bekletmek istemiyor bende fazla beklemek istemiyorum ama tabiki biraz daha dursa iyi olurdu.
Iyice asagiya baski yapiyo doktor tehlikeye atmak istemiyo gecen hafta idrarda protein cikti gebelik zehirlenmesinden süphelendi testler yaptilar temiz cikti yarin gidicem bakalim gene idrar testi istiycek büyuk ihtimal