Bende umitte Talat remzi Demirkol a gidiyorum. Çok ilgili her seyimizle detayli ilgilendi. Plasentamda boşluklar vardı. Bebekte bir hafta geriden geliyordu. Takviye ilaç verdi ultrosan istedi 3 hafta sonraya. Bütün ihtimalleri anlattı ama %90 hicbirsey olmayacağını endişe etmemi söyledi ki çok şükür öyle de oldu. Bebegim gününü yakaladı. Kan akışı da gayet iyi. Talat beyi doktor yorumlarından bulmustum. İlk muayeneye ona gittim o zaman karar verdim hamile kalınca ona gitcem diye. Elide çok hafif muayeneyi hiç hissetmedim bile