Chicco cam, avent ve tomme tippe kullandım 3 markadada çok hızlı akış var boğuluyodu bebeğim hepsini çöpe attım maalesef. Dr brown aldım keşke diğerlerine boşuna para vermeseydim en iyisi bu hem gaz yapmıyor, hem damlatmıyor hemde çocuk emmeden süt gelmiyor dolayısıyla hava yutmuyor ya da ağzına süt dolup boğazına kaçmıyor. Biraz pahalı ama ben zaten dr browndan önce aldıklarıma toplamda aynı parayı boşuna vermiş oldum