Arkadaşlar merhaba , 19.haftadayım isme karar veremiyorum .Kız olsaydı ada ya da doğa düşünüyorduk .Erkek için de hoş Naif bi isim olsun istiyorum .
Can, Tuna, Çağan ı düşünüyorum ama karar veremiyorum . Sizce ????
Deniz,yağız,yiğit ,uras,Aras,bu isimler de hep çevremde var 😊