Gulcannns canım bunun 2 şekli var ya her ay muahasebeciniz onaylarsa aylık olarak alabilirsiniz yada doğum izni biter işe başlarsınız 40 gün içinde hesabınıza yatar hesap yoksa ptt den alabilirsiniz e devletden iş görmezlik rapor kısmından takip edebilirisz başka aklınıza takılan sorular için 170 i arayıp öğrenebilirsiniz