Aymira2020 canım bende de aynı sorun var 3 hafta olacak neredeyse. Öncelikle karaciğer enzimlerine baktır. Yarın sabah sağlık ocağına git kan ve idrar ver. Bende değerler normal çıktı. Ama benim safra yok artı olarak gebelikte oluşan bir sendrom varmış puppp adı. Genelde son 3 ayda ve erkek bebek bekleyenlerde olurmuş. Bugün aktardan sabun aldım onunla yıkandım. Bir de İbrahim saraçoğlu’un kimyon çayını denedim. Ama sen öncelikle karaciğer enzimlerine ve açlık safra asidine baktırmalısın.