16 temmuzda doğum yaptım dikiş yeri değil ama üstü hala sızlıyor doktorum kesi yarası bir süre yanar normal demişti. Antibiyotik ve ağrı kesici kullandım 1 hafta onlar bana çok iyi geldi aynı zamanda hızlı iyileşip iz kalmaması için contratubex jel verdi o da çok iyi geldi. Ağrı kesici bi-profenid ismi doktor verdi zaten anında uzun süreli kesti acımı. Bikaç gün önceye kadar sağ bacağımda acı hassasiyet vardı yeni geçti. Bebişi kucağıma alınca dikiş yerim geriliyor hala srnin normal acın olması ama enfeksiyonda olabilir doktorunla görüş bence