Nermin1002 Aynı durum bende de vardı bacım. Ben normalde de et yemem, hele ki haşlanmış etten nefret ederim. Hatta o döne kaynatamla kavga etmiştik. Beni sürekli et yemem için darlıyordu. İnadına yemiyordum ben de. Ama sonradan canım çekti hatta eşim de şaşırmıştı bu duruma. Gidip iki kişilik kebap tabağı gömmüştük. 😁 Dönemsel olarak bazı şeyleri yiyemeyebilirsin. Gayet normal. Et yiyemiyorsan badem, kabak çekirdeği, yumurta, mercimek çorbası vs. yiyebilirsin. Bunlarda da protein var.