Silemsi daha geçen hafta gittim ayrıntılı ultrasona 19+0 ken şimdi 19+6 yım, moral bozmayın moral bozukluğu bebeginizi etkiler bende eve gelince araştırdım nedir bu filan diye ama elimizden gelen dikkat etmek, tansiyon yüksekliği de iyice daraltirmis o yüzden tansiyonunuza dikkat edin şükür şimdiye kadar hep normaldi bundan sonra da normal olur inşallah 🤲