Cansucasalin Kızlar 19+6 gebeyim vajınam da agrı ve zonklama hissediyorum heleki yatıp kalkarken sebebi nedir yaşayan oldu mu ?
Kubosss123 Cansucasalin Yavrum bende de var o dediğin 30 haftaligiz yatıp kalkarken özellikle oluyo . Dikkat et ağır bisi falan kaldırma dinlen
Busbus54 Cansucasalin bendede aynı sorun vardı o haftalardayken canım şimdi Allaha şükür yok geçti 32 haftalığım o zamanlar çok zorlanmıştım bende
Busbus54 Cansucasalin çocuk aşağı doğru ayağıyla vırdurdugu için ayakları aşağı doğru olduğu için oluyormuş doktorum bana öle sölemişti
Nilsin Cansucasalin dikkat edin benimde öyleydi doktora gittim idrar testi yaptırdım enfeksiyon olabilir bir görünün doktorunuza.
Kubosss123 Kubosss123 Ayy hiç bilmiyorum wala kuzucum daha da gitmedim doktora 2 hafta var kontrolüme çok fazla üstüme alınmamaya çalışıyorum geçer diye bekliyorum bakalım inşallah bisi olmaz seninkide geçer biran önce 🤲
Nurbl Enfeksiyon ve mantar olduğunda ilişkiye girince de oluyor dr kesinlikle yasaklıyor ilişkiyi olabilir sizde de gece ve sabah kaşıntınız artıyor mu?
Matilda Cansucasalin bende bu haftadayım canım hiç böyle hissetmedim imkanın varsa doktoruna danış bir kez
Matmazelilii Cansucasalin Aynı haftalar da benim de oldu hatta daha erken başladı. Doktor bebek büyüdüğü için kaslar geriliyor o yüzden olur demişti şimdi baya azaldı git gide azalıyor