Merveatay bende 33 haftalık hamileyim,aynı dediğin gibi korona falan oldu alıştım eve ve asla çıkmak istemiyorum.Evde iş yapıp uzanıyorum tüm haraketim evde oluyor o da farkındayım yetersiz aslında.Ama ne arkadaşlarım ne de ailem bu şehirde değiller.Yanlız takılmak da çok sıkıcı.Eşim desen işden yorgun geliyor kıyamıyorum hadi gel bide yürüyüş yapalım demeye…Nasıl olcak bilmiyorumm