Selam hamisler ve Annişler:) 10. Haftanın içindeyim ama iki gün önce bebeğin olduğu yerde böyle hani damar atar ya öyle bişey hissettim sonra internetten araştırdım bebek hareketi erken haftalarda hissedilir mi diye ama mümkün olmadığı yazmış sonra az önce yine aynı şey oldu bu seferki yine hafif ama belli olcak şekilde bı atma hatta içerde bişey dönüyor gibi hissettim gaz mi dedm ama hiç gazım yok zaten öyle çok gaz problemide yasamadim sonra bir yakınım var ona sordum erkek bebekler erken haftalarda hissedilir dedi pıt pıt atar gibi dedi onlar çabuk canlanır dedi sonra bı arkadaşımla konuştum oda çok erken haftalarda hissetmiş onunda çocuğu erkek böyle bişey doğru mu yada yaşayan hisseden oldumu ?