NisanAda1 deneyimli değilim ama bencede çok gereksiz şeyler oluyor. Ben 10lu hastane çıkışı, 5 li hastane çıkışı, isimli tulum şapka ve eldiveni, 6 adet 1 numara bez, iki ağız mendili, iki bebek çorabı, iki iç zıbın ve 3 normal çıtçıtlı body. 10lu hastane çıkışının dışında bir penye battaniye ve bir kalın battaniye.( eylülde doğum inş) , ıslak mendil.
Puset (üstü için müslin örtü)
terlik( normal rahat),
iki önden düğmeli pijama( tek renk biraz şık)
hasta bezi( 3 adet ablamdan kalmıştı)
Büyük beden kilot 2 ad.
içime bez rahat bir südyen giyerim başka taşımam