Sevgili anneler ♥️ 6. Haftamda düşük tehditim olduğunu öğrendim ancak 8. Haftada herhangi bir sorun olmadığını sadece dinlenmeye devam etmem gerektiğini söylediler çok şükür 🙏🏻 bugün biraz kasıklarda batma ve baskı+ çok hafif bel ağrısı yaşıyorum. Sizce ilk 3 ay bunu yaşamam normal mi ? Bugün hiç su içemedim 🙄 Fikirlerinize ihtiyacım var ?