Kızlar geçen post açmıştım ağrılarım var diye o gün nst de sancılarım çıktı ama açılmam yoktu serumlarla sancılarım hafifledi ama arada kasılmalar yaşıyorum yine bugun 36 haftalık olduk şükür şimdi doğum olsa nasıl olur bebeğim küveze girermi acaba çok korkuyorum çok endişeliyim