bebegim_28 Kızlar ben antalyada yaşıyorum ama 1 ay tatil için Balıkesire geldik adını çok met ettiler alaaddin kaçarın randevu almak istedim kontrol için 300 tl dediler gidip memnun kalan var mı 🥴🥴
yasemin10 Ben 33 haftalık hamileyim, hamileliğimin başından beri Alaaddin Kaçara gidiyorum gayet memnunum
bebegim_28 yasemin10 ya yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın baştan gidince kabul ediyor da sonradan etmiyor diye duymuştum ama verdi randevu bugün randevum var 😊
bebegim_28 Oyku10- 26 haftalığım bugüne verdi randevuyu geçen hafta almıştım ayrıntılı ultrason olarak verdi belirli haftanın üstü diye.. 300 tl ama normalde muayne ücreti 150 tl miş
bebegim_28 Dilekk5 evet geç gittiğimiz için ayrıntılı olarak bakılıyormuş yani ayrıntılı ultrason ücreti alındı
bebegim_28 Dilekk5 doğrudur konuşmuş olabiliriz ama ben balıkesirde yaşamıyorum 1 aylığına yaz tatiline geldik gelmişken de Alladdin beye kontrol olalım dedik kısmetse bugün gidicez bakalım,😊
bebegim_28 Dilekk5 yaaa 😊 ben balık hafızalı oldum bu aralar inan ki hafızanı tebrik ederim Balıkesire mi gelin gelmiştin ailen uzaktaydı sanki🤔
SerifeMuzaffee Bende gittim daha önce çok iyi bir doktor memnun kaldım ama devamlı gidemedim ama işinin ehli bir insan
bebegim_28 SerifeMuzaffee çok teşekkür ederim geçen yaz bebeğimin kalbinin durduğunu Alladdin beyden öğrenmiştim iletişimini beğenmiştik kısmet yine aynı ay aynı günler kızımı görmeye gidicem kendisine inşallah 😊
bebegim_28 Sulemsi10 ayy benim antalyada ki de az konuşur bende konulan biri olsun istedim geçen yıl il bebeğimde gitmiştim kalbinin durduğunu öğrenmiştim bizi odasına aldı çok güzel anlattı konuştu çok hoşuma gitmişti şansımıza mı konuşmuştu ki 😁😁
Sulemsi10 bebegim_28 extra bi durum olunca konuşur tabi rutin kontrollerde öyle 😆 ve işinde iyidir zaten balikesir zaten küçük yer kendini geliştirip ismini oturtmus alaaddin bey var sadece
Ogretmenhanimm bebegim_28 ben İzmir yolu sevgideki Alım Gökhan Kusgozu tavsiye ediyorum. Kendisi mükemmel bir doktor
bebegim_28 Ogretmenhanimm çok teşekkür ederim ben alaaddin beyden aldım ama merak ediyorum oranın randevu ücreti nedir acaba alaaddin beyden almasaydım sevgi hastanesine gidicektim sanırım burda bi tane özel hastane var
Ogretmenhanimm bebegim_28 Alım Gokhan Bey tüm sorularınızı cevaplandiriyor akılda soru işareti bırakmıyor ve kendisi çok kibar anlayislidir.