Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona tekrar girdim yüzünü görebilmek için yüzünü gördük ama kontrol olduğu için doktor yeni kayıt açmadığım için ultrasonda baskasinin adı yazicak dedi bana verdiği ultrason resminde başkasının adı yaziyo benim de aklıma takıldı acaba başkasının bebeğinin resmini vermiş olabilir mi böyle bişey yaşayan varmı ?