2’li tarama testimde risk çıkmadı ama 3’lüde 1/101 risk çıktı detaylı ultrason yaptırdık her şey normal ama içimdeki şüphe gitmiyor amniyosentezde yaptırmak istemiyorum Profesöre gittim detaylıda ikili yapınca ben üçlüyü yapmıyorum bile dedi için rahat olsun dedi ama yine de içim içimi yiyor. Bu şekilde 3’lü riski çıkıp doğum yapan var mı ?