Kızlar bugün yoldan geldim.Yaklaşak 4 saatlik bir yoldu 2 defa mola verdik ama regl agrısına benzer bir agrım var.Önce belim ve kasıklarım agrıdı şimdi onlar geçti ve regl agrısı gibi bir agrı(hafif) cekiyorum.Normal midir? Bebekte bugün ekstra hareketli ilk kez cok fazla yer değiştirdi ve cok toplanma sertleşme yaptı.