Ebruhrtmc Selam herkese hayırlı bayramlar öncelikle doğum öncesi tetkikler de kan grubu da istiyorlar, biliyorum diyorum hastaneden kart çıkartmanız lazım diyorlar böyle bir durum yaşayan var mı acaba zorunlu mudur
Meriwa Ebruhrtmc ben evlenirken kart vermişlerdi canm ama sisteme işlendiği için göstermedim kimseye söyleyip geçiyorum sorun yaşamdım hiç
Sezensu Ebruhrtmc Canım uzun bi iş değil git sağlık ocağına kan grubunu biliyorsan yazar verir bilmiyorsan da kan alırlar sonuç çıkınca verirler kartını