Dilarakrkc Merhaba kızlar nasılsınız?🤗 10+4 haftalık hamileyim genelde dikkat ederim yediklerime ama bugün canım cips çekti birazcık yedim zararı oluyormu bebeğe ? aranızda abur cubur yiyen varmı?
Mervedemir- Dilarakrkc canım canın bişey çekerse azda olsa tüket benim doktorum canın bişey çekerse abartmıycak şekilde yememi sadece ilk zamanlar çiğ köfte ciğer sosis salam bi yiyiceklerden kaçınmamı söyledi
askdunyam Dilarakrkc başlığı değiştirin bence herkesin canı isteyecek 😂 yüksek sodyum içeriği, yağlı oluşu falan yememek için çok sebep var da canımız isteyince azıcık tüketeceğiz mecbur diye düşünüyorum tadına bakıp nefis köreltmece
Yakupemelbatuhan Hayır zararı olurmu hic😄 sürekli yersen sagliksiz besleniyo olursun arada sırada ye sanırım ilk hamileliğin bende hamileliğimin başlarında böyleydim şuan 8 aylığım ısallh sağ salim bebeğini kucağına alırsın canim🥰
Dilarakrkc Yakupemelbatuhan evet ilk hamileliğim kafama herşeyi takıyorum iş işten geçtikten sonra😅😂 çok teşekkür ederim amin İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız💕
Serena Benimde ilk zamanlar deli gibi cekiyordu bol bolda yedim dayanamadim bence zararli degil ama yararlida degil zaten ilk zamanlar bebek senin depolarindan besleniyor senin yediklerinden degil 😊
Mucizem199 Dilarakrkc ben arada sırada yiyorum valla canım istedinde bişey olmuyor tek fazla yememeye dikkat et yeter 😊
Happybabyyy Dilarakrkc ben cnm cekince yiyorum. O kdr olur. Zarar vercek diye cok dusunursek zarar verir. O enerjiye sokmayalim kendimizi
Tatlisannedilekk Dilarakrkc 31haftalığım cnm ne isterse yiyorum, abur cuburda yiyorum tatlı canavarı oldum zaten🙈 ilk zamanlar benim canımda çok cips istemişti 1günde 4paket yedim o sonmuş şimdi aklıma bile gelmiyor