İkili tarama testi için aç karnına mı yoksa tok karnınamı gitmemiz gerekiyor çarşamba günü ikili tarama testi yaptırıcam . Ve de o gün 12+5 olucam cinsiyetini öğrenebilirmiyim öğrenebilmek için yarım saat önceden çikolata yiyip meyve suyu içsem işe yarar mı 😊