Esrabilin benimde öyle zaten normalde çarpıntım yüksek gebelik ile birlikte daha çok yükseliyor ve aynen dediğiniz gibi kahvaltı sonrası ayağa kalkacak gücüm olmuyor daha önceden kullandigim kalp ilacım var benim onu kullanıyorum ayrıca doktorum tansiyon düşüklüğü de öyle yapıyor dedi ve her sabah tuzlu ayran iç demişti bana