Kbratekel bende yaptırdım iyi ki de yaptırmisim açlık şekerim max 99 olması gerekirken 106 çıktı 50 lik glukoz yüklemesinden sonra max. 140 olmasi gerekirken 188 çıktı. Dahiliyeye gidicem inşallah diyetle kurtarırım durumu 25. Haftalık hamileyim daha 3 ayimiz var. Bence yaptır Allah korusun erken doğuma, bebeğinin şeker hastası olmasına vb riskleri var önemli bişey yani..TV'de magazin programlarında konuşulan basit bir mevzu değil.