derinozkaya YagizAsyaMom genelde yükseliyor takip eden baş agrısı oluyor daha önxe verdim ama birsey cıkmadı
derinozkaya Zezef bi kaç saniyelik birşey olduğu icin söylemedim genelde ani hareketlerimde oluyor durup dururken degil.. tansiyonum yükselmişti bi kaç defa takip ettigimde yüzümde ödem yok ama korktum simdi sen öyle deyince 😩
derinozkaya Sifa0033 sanırım o yüzden miyopluk vardı ama gözlük kullanmıyordum simdi uzagı iyice bulanık görmeye basladım kısarak bakıyorum sen kaç haftasın
derinozkaya Zezef teşekkür ederim 🙏🏻 yarın kontrolüm var söyleyecegim hepimiz sağ salim kucaklar öperiz inşAllah 🤲🏻🧿
Duygukc derinozkaya aynı şey bendede oluyor 32 haftalığım 2 aydır yaklaşık bunu yaşıyorum tsh m yüksek çıktı doktor bunun tetiklediğini söyledi
Susam88 Duygukc tsh ın kaç cıktı canım bende 34 haftalığım kontrolumde 4 cıktı doktor dahiliyeye yönlendirdi
Duygukc derinozkaya yani troid testim tiroidlerim hızlı çalışıyormuş buda uykusuzluk yorgunluk baş dönmesi kalp çarpıntısı gözde kararma uçuşmalar yapıyormuş
derinozkaya Papatya24 kız benim kadar protein tüketen yoktur her sabah yumurta süt peynir gün icinde yogurt et tavuk artı vitamin ilacımda var
derinozkaya Serapguneylii haha bende böyle tepki veriyorum noluyoruz ay 😹 allahtan geçici bir durum ilk evham yapmıştım simdi alıstım inşAllah kötü birşey degildir gebelikte neler görcez daha derken sona geldik bende 37 ye gircem