Neslihankk Minigimm2020 Eslem daha naif duruyo💕 Afra çok kaba geliyo şahsi düşüncem 🥰 Bende kızım olsaydı Efnan Pera koyucaktim Oğlum oluyo Baybars koyduk :)
Minigimm2020 tugce0606 size nye kismet olmadi 😊 eslem istiyorum da iste eşimi nasi ikna edersem artik
tugce0606 Minigimm2020 eşimin iş arkadaslaei iki dini ismi niye koyuyorsunuz çok mu dincisiniz demişler 🤣 tövbeee. O yüzden Eslemden vazgectik. Ama çok hoş bir isim
Minigimm2020 tugce0606 lina da cok hoşuma gdiyo ama ona da yok diyo yoksa asel lina yi a düşündüm gurma ağacı demek guzel anlmida
tugce0606 Minigimm2020 başta bende Asel koyacaktim 🤣 ondan da vazgeçtim. Vera düşündüm A101 den bı ara yağ almış eşim üstünde VERA yazınca ondanda soğudum 🤣🤣🤣🤦🏻♀️
m_yel Minigimm2020 iki isim koymayı düşünmüyor musunuz? tartışma çıkmaması için öyle yapıyoruz eşimle biz