Yesimmm00 18.10.2020 Di 14.10.2020 ye çekti kendini kızım🥰 ilk gebeliğim düşük VS hiç yaşamadım normal doğum istiyorum nasıl belli olur anlaşılır doktor daha birşey demedi alttan muayene ile mi anlaşılıyor ne zaman bakıp yapar bilgi verir misiniz anneler
Meriwa Yesimmm00 4 gün neden çekti doktorunuz normal istiyosanız zaten bi tarihi yoktur zamanınızı beklersiniz ağrı sancı falan olursa gidersiniz baktını 40 hafta doldu gelen giden yok doktorunuzla görüşüp ya suni sancı yada sezeryan secersiniz
Yesimmm00 Meriwa 4 gün kendini gelişimi önde gittiği için çekti çocuk belirliyor doğum gününü zaten. Ama doktor bir zaman bakıyor muayene edip anlıyormuş diye duydum normal muayeneye giderken bakıyormuş açılman var veya çocuk daha dönmemiş gibi bunlar ne zaman anlaşılıyor son 1 kaç haftada mı anlaşılıyor daha ilk olduğu için soruyorum
Meriwa Yesimmm00 muayne ediyor anlıyor dediğiniz çatı muaynesiyse ben olmadım 38 deyim hiç yapmadı yapmıycam dedi ağrın olursa sancın o zaman bakarız demişti cocuğun dönüp dönmemesi de ultarasonla bakılıyor 30 da dönmüştü benim kanala girmesi de aynı şekilde oda 35 den sonra oluşuyor onu da ultasonla görebilir açılma var veya yok diye çatı muaynesi yapıyor
Meriwa Yesimmm00 hissedersiniz ben hissetmiştim en azından ayakları eskiden kasıkda hareket ediyordu şimdi göğüsümden 4 parmak aşağıda o dönem cok hateketli oluyor ve normalden cok vajinaya baskı oluyo bası aşağıya geldiği için
Yesimmm00 Meriwa evet şimdi daha haraketli son zamanlar da otururken fazla hissetmiyordum otururken bile hissediyorum artık. normalde hep yattığım da uzandığım da hissediyordum